Kodėl man vertėtų atlikti registraciją el. parduotuvėje?
Prisiregistravę Vartotojo paskyroje galėsite matyti savo peržiūrėtas prekes, darytus užsakymus, sekti užsakymo vykdymo būsenas, gauti ypatingų pasiūlymų specialiai Jums.
Per kiek laiko pristatomos prekės pirkėjui?
Prekės pristatomos per 2 – 5 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo, kai prekė yra sandėlyje. Kai prekės sandėlyje neturime, ji pristatoma per ilgesnį terminą, kurį deriname su Pirkėjais. Paprastai tai užtrunka 7 – 14 dienų.
Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?
Gavus užsakymo apmokėjimą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu nusiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo apmokėjimo gavimą. Jeigu gavote šį laišką, galite būti tikri, kad užsakymas gautas ir vykdomas.
Nuo ko priklauso prekių pristatymo kaina, kokie įkainiai, perkantiems kelis gaminius?
- Prekių pristatymo kaina priklauso nuo bendros užsakytų prekių sumos. Užsisakius prekių už 570 EUR su PVM ir daugiau – pristatymas visoje Lietuvoje nemokamas (išskyrus Kuršių Neriją).
- Užsisakius prekių už 100.00 – 570.00 EUR su PVM, pristatymas – 15.00 EUR.
- Prekių pristatymas Neringos m. savivaldybės adresais – pristatymo kaina 65.00 EUR.
- Tikslią pristatymo kainą matysite nurodę ir patvirtinę pristatymo adresą.
- Didesnių gabaritų, didelio svorio prekės, kurias įmanoma siųsti tik per Kurjerių tarnybas ar užsakant atskirą vežėją, pristatymo įkainis derinamas iki atliekant Pirkimo-pardavimo sandorį.
Ar galima pačiam atvažiuoti ir pasiimti įsigytas prekes?
Taip. Prekes galima atsiimti patiems mūsų biure, adresu: Pramonės g. 8, LT-35100 Panevėžys, Lietuvos Respublika.
Ar galima atsiskaityti už prekes "grynais" pinigais kurjeriui pristačius jas nurodytu adresu?
Taip. Yra galimybė mokėti grynaisiais kurjeriui ar įmonės prekes pristačiusiam įgaliotajam asmeniui (vairuotojui). Tvirtinant užsakymą Jūs privalote pasirinkti šį apmokėjimo būdą iš pateikiamo sąrašo.
Ką reiškia LED šviestuvus aprašantys skaičiai 3000K ir 4000K? Kuo jie skiriasi?
LED šviestuvuose galite pamatyti šviesos spalvos temperatūros žymėjimą. Dažniausiai skiriami 3 baltos šviesos tipai: „šiltai“ balta (2700 – 3200 K), neutrali, dienos šviesa (4000 – 4500 K) ir šaltai balta (5000 – 6500 K).
Kokio apšvietimo LED veidrodžių reikia, norint turėti pakankamai apšviestą darbo vietą grožio salone?
Kirpykloje, grožio salone, kosmetologo paslaugas teikiančių salonų patalpose, darbo kambaryje, virtuvėje, visur, kur reikia sukurti darbingą atmosferą, tiks 3000K LED apšvietimas.
Ar galima Jūsų prekes pamatyti "gyvai"?
Taip. Prekes „gyvai” galite pamatyti mūsų įmonės biure, sandėlyje, adresas: Pramonės g. 8, LT-35100 Panevėžys, Lietuva
Ar yra galimybė įsigytas, bet netikusias prekes grąžinti? Kaip?
Taip. Išsami informacija apie prekių grąžinimą pateikta „Prekių garantijos ir grąžinimai” skirsnyje.
Ar pristatote prekes ne Panevėžio mieste, ne Lietuvos teritorijoje?
Taip. Pristatome ne tik Panevėžio mieste, bet visoje Lietuvoje, Europos Sąjungoje ir EEE teritorijoje. Reikalinga registruotis per Pirkėjo registracijos formą, dėl detalesnės informacijos apie transportavimo įkainius ir terminus, galite kreiptis kontaktuose nurodytais telefonais.
Ar parduodamos prekės yra gabenamos saugiai, kokios garantijos transportuojant įsigytas prekes?
Taip. Visos elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės gabenamos Lietuvoje ir ES veiklą vykdančių Kurjerių tarnybų, kurios įsipareigoja paslaugas teikti saugiai, laikantis prekių transportavimo ES veikiančiomis taisyklėmis.
Ar dalys gali būti rezervuojamos?
Taip, automobilių dalis galite rezervuoti sumokėję 50% avansą, kuris nustatomas pagal perkamos detalės kainą.
Ar galima grąžinti kokybiškas dalis?
Kokybiškos dalys priimamos, jei dėl bet kurios sandorio pusės įvyko nesusipratimas, nustatant prekės artikulą, gamintojo gaminio kodą pagal katalogą ar pardavėjo kodą (SKU). Prekės gali būti pakeistos reikiamomis arba grąžinami sumokėti pinigai.
Ar galima naudotas automobilio detales įsigyti ne darbo metu iš sandėlio?
Automobilinės dalys, detalės ne biuro darbo metu parduodamas tik iš anksto susitarus, kontaktuose nurodytais telefonais.
Ar galimas prekių pristatymas į kitus Europos miestus, miestelius ar gyvenvietes?
Taip, pristatome per Lietuvoje, Europos Sąjungoje veikiančias paštomatų sistemas ar pasirinkto Kurjerio tarnybą, tarptautinius gabenimus vykdančią įmonę.
Ar El. parduotuvėje nurodytos kainos su PVM?
Taip. Visų prekių ir paslaugų kainos nurodytos su PVM.
Ar gali prekes pirkti įmonė? Ar išrašote sąskaitas faktūras?
Taip, elektroninėje parduotuvėje prekes gali pirkti tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys.
Kaip galima atsiskaityti už prekes?
Atsiskaityti už prekes galite mokėjimo kortele, bankiniu pavedimu, PayPal sistema ar grynaisiais pinigais (eurais) atsiimant prekes Pardavėjo biure ar per Kurjerių tarnybą.
Ar galima gauti konkrečios detalės nuotraukas? Ar Jūsų el. parduotuvėje prekės pateikiamos bendromis to artikulo nuotraukomis, paveiksliukais?
El. parduotuvėje visos prekės pateikiamos konkrečios detalės nuotraukomis, jei reikalinga nuotrauka kitu rakursu ar didesnės rezoliucijos, teiraukitės „Susisiekime” Užklausos formoje, tinklalapio skirsnyje „Kontaktai” arba visais kitais nurodytais kontaktais el. parduotuvėje. Mes būtinai atsakysime į kiekvieną Pirkėjo klausimą ar Jūsų komentarą.
Detalių nuotraukas visada prisegame interesantui Užklausos atsakyme, kai jos yra būtinos, dažniausiai specifinėms prekėms, tokioms kaip radiatoriai, žarnos, bamperiai ir t.t.
Ar galiu padaryti užsakymą telefonu, jei esu registruotas vartotojas Jūsų el. parduotuvėje?
Taip. Skambinkite telefonu: +370 634 98866
Užpildžiau užklausą Jūsų el. parduotuvėje, tačiau negaunu atsakymo. Ką man daryti, nes esu ne Lietuvoje, o skambinti šiuo metu neturiu galimybės?
Jei 2 darbo dienų eigoje negavote pasiūlymo atsiųsto per „Susisiekime” kontaktinę formą, tinklalapio skirsnyje „Kontaktai”, susisiekite su mumis telefonu siųsdami SMS. Toks ryšio būdas nėra informatyvus, bet ir pasitaiko mūsų praktikoje labai retai. Dažniausiai pavyksta rasti sprendimą Pirkėjo rūpimais klausimais visais nurodytais kontaktais el. parduotuvėje.